Контакт-центр (056) 78-70-104
 
Контакт-центр (056) 78-70-104

Новини

07.02.2020 / 10:45

АТ «Дніпропетровськгаз» запрошує клієнтів на відкритий діалог

У Центрах обслуговування клієнтів АТ «Дніпропетровськгаз» проводять зустрічі з клієнтами.

7 лютого о Центрі обслуговування клієнтів АТ "Дніпропетровськгаз" в м Кам'янське споживачі спілкувалися зі старшим менеджером зі збуту Олександром Товмач. Для людей - чай, кава, печиво і відповіді на актуальні газові питання.

Найбільше клієнтів цікавила тема поділу рахунків. Нагадаємо, в січні 2020 року, за рішенням НКРЕКУ, всі споживачі отримали окремі платіжки: одну - за спожитий газ, другу - за послугу по його доставці. Раніше ця сума була включена в основний рахунок за газ, її прописували окремим рядком.

Вартість доставки газу розраховується індивідуально для кожного клієнта. Вона залежить від використаного обсягу газу в минулому газовому році. Газовий рік - це проміжок часу з 1 жовтня по 30 вересня. Сума кубів газу, спожитого за газовий рік, множиться на тариф з доставки. Результат ділиться на 12 рівних платежів - місяців.

«Рахунки для оплати послуг з розподілу природного газу споживачі будуть отримувати поштою. Є також можливість завантажити і оплатити рахунок онлайн - в Особистому кабінеті на сайті 104.ua або в мобільних додатках і Viber-боті 7104. Суму, а також реквізити для оплати можна дізнатися в Центрах обслуговування клієнтів або за номерами телефону Контакт-Центру (056) 78 70 104 або 067 00 90 104 », - зазначає старший менеджер з продажу АТ «Дніпропетровськгаз» Олександр Товмач.

Суботні зустрічі ввели ще в минулому році, щоб поліпшити комунікацію зі споживачами. Отрута діалоги будуть проводити щосуботи о 10.00 у всіх Центрах обслуговування клієнтів АТ «Дніпропетровськгаз».