Контакт-центр (056) 78-70-104
 
Контакт-центр (056) 78-70-104

Новини

10.06.2019 / 11:01

За п'ять місяців 2019 року аварійна служба АТ "Дніпропетровськгаз" опрацювала майже 50 тис. заявок

З початку 2019 року аварійно-диспетчерська служба АТ "Дніпропетровськгаз" прийняла від споживачів 49913 заявок. Більшість викликів пов'язані з витоком газу.
Змагання бригад АДС Змагання бригад АДС ФОТО: ПАТ "Дніпропетровськгаз"

Витік блакитного палива в приміщенні може виникнути внаслідок самостійної заміни газового обладнання, втручання в систему непрофесіоналів, несправного технічного стану або використання застарілого обладнання, яке потребує капітального ремонту.

"В опалювальний період кількість викликів від споживачів значно зростає через включення в роботу опалювальних приладів. У той же час, слід пам'ятати, що з травня 2019 року відповідальність за безпечну експлуатацію газового обладнання покладається саме на споживачів», - каже головний інженер АТ "Дніпропетровськгаз" Олександр Макаренко.

В середньому в аварійно-диспетчерську службу АТ «Дніпропетровськгаз» щодня надходить 300 заявок від споживачів. Аварійна служба реагує на виклики споживачів цілодобово, у вихідні та святкові дні. Кожен телефонний дзвінок, який надходить на короткий номер «104», записується на електронні носії і ретельно опрацьовується диспетчером. Під час прийому заявки він аналізує ситуацію і ступінь її небезпеки. Споживача інструктують, як діяти в тому чи іншому випадку. Це дозволяє запобігти виникненню загрозливої ​​ситуації ще до того, як аварійна служба приїде на місце виклику.

Автомобілі служби "104" укомплектовані радіозв'язком, проблисковими маячками, інструментами та іншими необхідними технічними засобами. На сьогоднішній день системою GPS-навігації оснащені всі автомобілів служби "104", що дозволяє диспетчеру в режимі онлайн оперативно визначити місцезнаходження автомобіля, направити його на виклик найкоротшим шляхом, або, при необхідності, направити на допомогу додаткову бригаду.