Контакт-центр (056) 78-70-104
 
Контакт-центр (056) 78-70-104

Новини

04.05.2020 / 18:08

Газ в карантин: зупинити не можна, доставляти!

Лише в умовах карантину люди почали розуміти, як важливо мати цілодобову змогу користуватись такими звичними ресурсами як вода, світло, інтернет та газ. І якщо з трьома першими, поки ми вдома, збої бувають, то з останнім – практично ніколи. Як в умовах карантину працює одна з найбільших компаній України АТ «Дніпропетровськгаз»? Та чому в умовах пандемії звичні послуги перетворюються на героїзм – в інтерв’ю Голови правління компанії Івана Вакуленко.

Працюємо разом з іншими екстреними службами в посиленому режимі

Ще до початку офіційного оголошення карантину ми розуміли, що нас чекає непростий час. Аварійна газова служба «104» одразу була переведена в посилений режим чергування, напередодні ми провели масштабні тренування для всіх 48 бригад АДС. Так само як лікарі, пожежні, правоохоронці, вони працюють щодня, цілодобово виїжджаючи на виклики, аби споживачі залишалися вдома в комфорті.

Важливість роботи екстрених служб сьогодні важко навіть оцінити, адже на кожну з них покладена серйозна відповідальність за благополуччя населення в період карантину. Зокрема, робота газовиків сьогодні ускладнюється посиленим навантаженням на газові мережі, адже споживачі постійно знаходяться вдома та частіше користуються газом. А завдання нашої компанії в тому, щоб цей ресурс завжди був для них доступний.

Щодня аварійно-диспетчерська служба приймає сотню викликів з усієї області. Однак, під кінець зміни наші фахівці часто відповідають пошепки. Диспетчери просто зривають голосові зв’язки, адже через маску змушені говорити голосніше. До того ж, збільшилась і тривалість розмови. Окрім деталей про аварію чи несправність, необхідно розпитати про стан здоров’я заявників, щоб мінімізувати ризики для наших працівників, які виїжджають на виклик.  

Безпека – понад усе. Ці слова набирають нових сенсів

Наша компанія максимально оперативно змогла перевести третину співробітників в режим віддаленої роботи та дистанційного обслуговування клієнтів. Проте, звичайно, залишились ті, хто продовжує працювати в безпосередньому контакті з іншими людьми. Для цих фахівців ми закупили всі можливі засоби індивідуального захисту, від масок та рукавиць до захисних костюмів та кварцових ламп. 

Коли більшість з цих товарів перейшли в розряд дефіцитних на ринку, першочергові засоби індивідуального захисту для газовиків з усієї України почали виготовляти у Сумах. До карантину швейний підрозділ RGC PRODUCTION спеціалізувався на виготовленні спецодягу, зараз же це великих цех з виготовлення масок та захисних костюмів, перепрофілювали його за декілька днів.

Серед решти обов’язків наші аварійники тепер проходять щоденний медогляд та регулярно дезінфікують всі поверхні та робочі автомобілі. Спеціальним дезрозчином машини обробляють двічі на день, перед виїздом та після закінчення зміни. Така обробка застосовується в лікарнях і забезпечує високий рівень вірусного захисту.

Для всіх фахівців, які працюють в умовах підвищеної небезпеки в період карантину, передбачено додаткове преміювання.

104 для 103

Коли зупинився громадський транспорт, водії АТ «Дніпропетровськгаз» взялися підвозити лікарів та медсестер зранку на роботу до лікарень, а ввечері – додому. Для цього навіть склали спеціальний графік, виділили 20 машин. Щодня у різних куточках області газовики підвозять 150 медичних працівників.

Також для потреб лікарень області Дніпропетровськгаз передав вже дві партії допомоги. Респіратори, захисні окуляри, рукавички, медичні костюми, а ще антисептики доставили лікарням у Магдалинівці, Софіївці, Тернівці, Новомосковську, Жовтих Водах, Верхньодніпровську, Томаківці, Васильківці, Царичанці та Генічеську (Херсонська область). На черзі третій транш допомоги для Апостолівської та Першотравенської лікарень.

Герої на невидимому фронті

Щоб подача блакитного палива була безперебійною, газорозподільні пункти треба постійно підтримувати у належному стані. Через засушливі погодні умови на території України часто відбувається займання сухого листя та трави. Для того, щоб не допустити підпалів в охоронних зонах ГРП, ШРП, газових колодязів та надземних вимикаючих пристроїв, фахівці АТ «Дніпропетровськгаз» очистили прилеглі території від сухостою та сміття. Всі споруди було приведено до пожежобезпечного стану.

Для підготовки газових мереж до літнього періоду, попри карантин, на роботу вийшли спеціалісти зі служби експлуатації ГРП/ШРП. Тільки за перший день роботи газовики перевірили понад 300 газорозподільних пунктів. Загалом планується провести технічну перевірку понад 3000 ГРП та ШРП.

Зношеність газопроводів – це велика проблема. Для підвищення безпеки систем газопостачання та задля уникнення втрат газу, необхідно регулярно проводити комплексне приладове обстеження газопроводів (або КПО). Саме тому, незважаючи на карантин, до роботи взялися працівники служби діагностики дільниць газопроводу АТ «Дніпропетровськгаз».

У квітні витік газу стався у м. Новомосковськ на газопроводі високого тиску діаметром 600 мм. Без газопостачання могли лишитися 5 тисяч жителів міста. Однак, завдяки оперативній роботі газовиків відключення вдалося уникнути. Ремонтні роботи виконали всього за три дні.

Завдяки КПО, витік газу виявили на газопроводі високого тиску діаметром 159 мм в с. Райдужне. На місце негайно викликали аварійників. Якби не оперативні дії газовиків, без газопостачання могли залишитися 6 населених пунктів у П’ятихатському районі, а це більш ніж півтисячі сімей.

Не відчули відсутності життєво необхідного ресурсу і жителі с. Водяне. Витік газу виявили за допомогою групи діагностики дільниць на газопроводі високого тиску діаметром 108 мм у Покровському районі. Завдяки професійній роботі фахівців АТ  «Дніпропетровськгаз», припинення газопостачання вдалося уникнути.

Зараз газовики працюють як герої на невидимому фронті. І дуже прикро, коли статистика показує зниження розрахунків за доставку газу на 27%. Адже своєчасна сплата за послуги з газопостачання необхідна для повноцінного функціонування нашого підприємства, а значить і безпеки споживачів.

Залишайтесь вдома та користуйтесь онлайн-сервісами

АТ «Дніпропетровськгаз» зробило все можливе, щоб наші клієнти могли вирішити всі «газові» питання, в тому числі, сплатити за доставку газу, не виходячи з дому. Ще у перші дні карантину ми розробили експрес-реєстрацію в Особистому кабінеті на сайті 104.ua. Щоб скористатися онлайн-сервісом, тепер достатньо подзвонити з мобільного телефону до контакт-центру АТ «Дніпропетровськгаз» за телефоном 067 00 90 104 і назвати номер особового рахунку (він є у квитанції). Після цього Особистий кабінет буде створений автоматично. Логін і пароль для входу надішлють в смс.

Щоб не втрачати зв’язок з газорозподільною компанією під час карантину, користуйтесь й іншими онлайн-ресурсами, як-от: мобільні додатки 104 Mobile (для Android) та 104 Mobile Light (для iOS), а ще чат-бот 7104ua у Viber та Telegram.