Контакт-центр (056) 78-70-104
 
Контакт-центр (056) 78-70-104

Новини

19.03.2019 / 08:09

У минулому році контакт-центр ПАТ «Дніпропетровськгаз» обробив понад 1 млн. звернень

У 2018 році оператори контакт-центру ПАТ «Дніпропетровськгаз» обробили понад 1 120 тис. звернень. Левова їх частка - 637 тис. - це передача показань лічильників, ще 126 тис. - звірка стану особового рахунку та понад 115 тис. - перевірка заборгованості за допомогою СМС.
До контакт-центру газових компаній щоденно звертаються десятки тисяч споживачів До контакт-центру газових компаній щоденно звертаються десятки тисяч споживачів ФОТО: 104.ua

Контакт-центр є одним з ключових каналів взаємодії газорозподільної компанії зі споживачем.

«З 2015 року працює наш контакт-центр. Він є найбільш затребуваним способом зв'язку зі споживачем, - розповідає в.о. начальника управління клієнтського сервісу ПАТ «Дніпропетровськгаз» Ірина Федорянко. - Ми постійно працюємо над якістю обслуговування і зменшення часу очікування з'єднання з оператором ».

Зараз окрім контакт-центру, серед дистанційних сервісів, працює Особистий кабінет, мобільний додаток 104Mobile, IVR, СМС на номер 7104 і чат-бот 7104ua в месенджері Viber. З їх допомогою споживачі можуть цілодобово за лічені хвилини передати показання лічильника, сплатити за газ, або перевірити стан особового рахунку. Серед них найпопулярнішими є Особистий кабінет, його переваги оцінили більше 210 тис. Споживачів.

Сприяє активному спілкуванню зі споживачем і відкриття нових Центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) в найбільших містах області: Новомосковську, Кам'янському, Павлограді та Нікополі. У цьому році заплановано відкриття ще кілька сучасних ЦОКів.