Контакт-центр (056) 78-70-104
 
Контакт-центр (056) 78-70-104

Новини

14.09.2020 / 10:00

Більше 50% клієнтів АТ «Дніпропетровськгаз» користуються Особистим кабінетом

Понад 270 тис. клієнтів АТ «Дніпропетровськгаз» вже користуються Особистим кабінетом на сайті 104.ua. З початку 2020 року до нього долучилося більше 40 тис. нових споживачів. Сервіс дає змогу сплачувати за доставку газу, вносити показання лічильника і контролювати рахунок не виходячи з дому.
"Особистий кабінет" - це зручний інструмент Вашої взаємодії з газовим господарством не виходячи з дому "Особистий кабінет" - це зручний інструмент Вашої взаємодії з газовим господарством не виходячи з дому

Фахівці АТ «Дніпропетровськгаз» розробили Особистий кабінет ще 4 роки тому, а у 2020 році з’явилася функція експрес-реєстрації, яка полегшує процес долучення клієнтів до платформи. Споживачу необхідно зателефонувати до Контакт-центру, де співробітник самостійно зареєструє особовий рахунок в Особистому кабінеті і надішле клієнту логін та пароль в смс-повідомленні.

Крім того, АТ «Дніпропетровськгаз» надає споживачам можливість користуватися іншими онлайн-сервісами, таким як мобільні додатки, Viber та Telegram боти, смс-інформування та інше. Зауважимо, що у Viber-боті вже зареєструвалося більше 48 тис. клієнтів.  

Карантин значною мірою вплинув на рівень користування дистанційними сервісами, адже вони дають змогу швидко та безпечно передати показання та сплатити за доставку газу з будь-якого куточка країни без відвідування людних місць.

Онлайн-способи особливо актуальні для жителів регіонів. Навіть мешканці віддалених сіл, маючи доступ до інтернету, можуть легко провести будь-які операції: передати показання, сплатити за доставку газу, перевірити рахунки та інше. 

Особистий кабінет надає споживачам змогу дистанційно контролювати рахунок за доставку газу та зберігати життя і здоров’я в умовах пандемії.