Контакт-центр (056) 78-70-104
 
Контакт-центр (056) 78-70-104

Новини

05.05.2020 / 13:25

З початку карантину фахівці Центрів обслуговування клієнтів «Дніпропетровськгазу» опрацювали майже 97 тисяч звернень

Під час карантину спеціалісти ЦОК АТ «Дніпропетрвоськгаз» обробили майже 97 тисяч дзвінків. Найчастіше споживачі цікавляться станом особового рахунку та консультуються, як сплатити за доставку газу через онлайн-сервіси.
Центри обслуговування працюють в режимі on duty Центри обслуговування працюють в режимі on duty ФОТО: АТ "Дніпропетровськгаз"

Нині більшість фахівців по роботі з клієнтами працюють дистанційно і відповідають на усі «газові» питання споживачів з дому. Щоб карантинні обмеження не вплинули на якість послуг, усіх працівників ЦОК забезпечено необхідним обладнанням.

«Незважаючи на карантин, наші спеціалісти продовжують видавати клієнтам необхідні документи. Фахівці ЦОК працюють у черговому режимі. Щоб записатися на прийом, необхідно подзвонити до контакт-центру АТ «Дніпропетровськгаз» за телефоном 067 00 90 104. Однак, щоб мінімізувати ризики для здоров’я, ми намагаємося обмежити контакти з людьми. За можливості, усі питання вирішуємо у телефонному режимі, а документи оформлюємо за допомогою електронної пошти», - говорить начальниця управління клієнтського сервісу АТ «Дніпропетровськгаз» Аліна Левкович.

Наразі передати показання лічильників та сплатити за доставку газу можна не виходячи з дому за допомогою зручних онлайн-сервісів: чат-боту 7104 у Viber, мобільних додатків 104 Mobile (для Android) та 104 Mobile Light (для iOS), а ще в Особистому кабінеті на сайті 104.ua.

Створити Особистий кабінет на сайті 104.ua буквально за 2 хвилини можна за допомогою експрес-реєстрації. Для цього достатньо зателефонувати в контакт-центр за телефоном 067 00 90 104 та назвати номер особового рахунку. Після цього логін та пароль для входу в Особистий кабінет надішлють в смс-повідомленні.