Контакт-центр 044-36-46-104
 
Контакт-центр 056-78-70-104
21.11.2014 / 15:34
Звернення громадян
ПАТ «Дніпропетровськгаз» - це потужна енергетична компанія, яка забезпечує газом понад 600 тисяч споживачів області і займає друге місце з транспортування та постачання природного газу. Більше 50 років компанія забезпечує безперебійне та безаварійне газопостання регіону, надає широкий спектр спеціалізованих послуг. Тож робота товариства передусім спрямована на підвищення якості надання послуг. Для нас важлива думка кожного нашого клієнта щодо діяльності нашого підприємства.

Відповідно до чинного законодавства споживачі послуг мають право направити звернення, скаргу чи запит для отримання інформації. Форма, порядок та терміни розгляду звернень визначені Законами України "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації", "Про захист прав споживачів".

Вимоги до звернень

Звернення може бути усним (викладене громадянином і записане посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим. Його автором може бути один громадянин, або ж група осіб, колектив. Надіслати звернення можна поштою чи передати особисто до відповідного органу, установи або уповноваженої ним особи, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

У зверненні мають бути вказані:

  • прізвище, ім’я, по батькові автора;
  • місце проживання громадянина; 
  • викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  • письмове звернення  повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати

У разі недотримання цих вимог, звернення повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дати його надходження.

Коли звернення не підлягають розгляду

Терміни розгляду звернень

Процедура досудового врегулювання спорів

Графік прийому громадян